This is Liyana's talk

Saturday, February 5, 2011

Sweetness never suits me.



Hai koranggg. Aku tetibe je rasa macam ada kekuatan nak tulis. So hari ni aku nak menggedik cakap pasal aku jap. Eh, bukan setiap post ada kena mengena pasal aku ke? Hehe, pigidahhh == Aku nak cakap pasal tajuk kat atas tu lah. Haihh *ambik mood jap. Korang rasa aku ni tomboy ke? HAA SOALAN APA TUUUU? Hee alah bukan apa pon, tapi aku rasa macam antara aku ngan kawan-kawan aku, aku je yang macam pelik sikit. Taste kitorang tak sama. Diorang lebih kepada girlish thingy, aku? Airforce, video games, snipers, soldier, zombies and others. Hahhh teror kan aku? Hahhahaha. Bigaiii. Lagi, aku tak pernah nak suka mempunyai rambut yang panjang. Panjang sikit pon, aku ajak mak aku pegi potong rambut. Banyak kesusahan yang perlu dialami bila rambut panjang ni. Cantik memang cantik tapi panas, leceh, nak pakai tudung pon rambut mesti terkeluar-keluar. Hee itulah pendapat aku. Jangan tindas aku kalau korang fikir aku macam memerli! Tak, bukan macam tu :')

Kalau korang tengok gaya aku pon macam alahai selekehnya --" Hahh, antara sebab aku selekeh ialah aku tak de bajet *semestinya, aku tak reti nak match match, lagi aku tak suka bergaya sebab menyusahkan! Tapi aku suka gaya-gaya macam nii. Nah korang tengok lahh.

Lawa kan? Cuba korang bayangkan aku pakai macam tu.Lilit sana, lilit situ, last-last jadi macam mayat :p Heheh. Pakai selendang macam tu buat aku malu lahh, aku baru 14, nak menggedik bergaya pulak. Aku sepak kang. Kalau korang nak tahu kannn, lelaki tak suka perempuan pakai macam ni. Lemas kata mereka. Tapi lantaklah, aku suka je tengok diorang pakai macam ni :) Eh korang jangan fikir aku ni suka snipers and all, aku tak suka fashion ya. Dulu aku suka lukis pelbagai gaya baju dengan model-model nya sekali. Tapi buruk pon, gaya tu macam aku dah pernah tengok sebelum ni haha berehh. Hmmh. Apa lagi eh? Entah, aku pon tak tau. Eee, aku tak suka lah! Bila last-last post, mesti aku blank nak tulis apa ==

No comments:

Post a Comment