This is Liyana's talk

Friday, May 20, 2011

hi aku hidup lagi

Lama nya aku tak update blog, aku dah lupa mana jalan nak pegi sini. Ok, lawak. Banyak cite aku nak cite tapi disebabkan banyak sangat aku lupa apa nak cite. *Ciri-ciri orang mati awal hahaha. Kay, bulan 5 tau-tau jelah bulan berperang. Maksud aku exam lah bodoh haha :p Belajar malam sebelum exam memang trademark hidup aku dan aku takkan pernah terdetik pon nak ubah. Lagi 3 hari nak habis exam and yeshh holiday, mama comin' to youuuu. Jap jap, seblum cuti ada hari guru hehe, kitew buat persembahan tauu. Tepuk lah sikit. Tak delah nak gebang sangat, dikir barat je haha apa kau pandang hina? Nak kena rejam? Orang tradisional tau kelas aku ni haha.

Aku kann dah ada crush baru! Baru 3 bulan je aku suka dia tapi kira hebat lah kan? Huahuahaua, kepala kau lahh. Nama dia Nikon bin Dollah, ambik pmr tahun ni, orangnya hensemmm. Kalah bapak aku. Hihi. Aku nak try suka dia for 1 year boleh? Boleh lahh, boleh eh boleh eh? Biarlah kiteww ngada-ngada jap, awakzz ni haha bahasa rempit style apa kann? Unik. Oklah, menyampah pulak cakap pasal dia lama-lama, malu tauu. Haha :p

Aku tak tahu nak story apa lah derr, bosan je kisah hidup aku ni. Bye lahh.

No comments:

Post a Comment