This is Liyana's talk

Friday, January 28, 2011

MA MAN!


Haihh, bestnya cuti! Walaupun hanya cuti seminggu dan bukan cuti selama-lamanya seperti yang diimpikan, aku hanya mampu bersyukur. Hehe. Boleh release stress sikit, baru kembali energetic seperti sedia kala, ye dok? Hah, gitu lah, semangat selalu. Walaupun tengah syiok bercuti, benda yang tak boleh dielak semestinya HOMEWORK yang seperti keling paria, cibai kau bunyut! Haha, tengok kan best je aku mencarut. Nak aku list kan? Tak payah tak payah, korang akan berakhir dengan koma sepanjang chinese new year ni. Nak ke? Kalau tak nak, kau diam eheheh. Aku tak pergi mana-mana pon cuti ni, dok umah macam mayat hidup pon best jugak sebenarnya. Tidak lah seburuk yang anda sangkakan. Cuma badan kau akan berisi je.

Hmm apa aku nak cite lagi eh? Jap biar aku fikir jap. Haa ya! Hmm entahlah, otak aku tengah bodoh sekarang ni, so tak tau nak cakap apa. Okay dah bye.

No comments:

Post a Comment