This is Liyana's talk

Sunday, January 30, 2011

MEOW MEOW GRRR

Hello awak awak dan awak di sana! Hari ni topik yang akan aku bualkan adalah pasal 'KUCING' :D Hmm, suka tak suka tak? Aku ni suka sangat dengan kucing, kalau boleh aku nak bela 10 ekor kat rumah! Tapi yelah, aku ni pemalas. Siapa pulak yang nak basuh berak dengan jaga makan minum dia semua kann? Heheh, tapi aku bela apa kucing! Dia dok belakang rumah je, tak pernah pon nak jejak kaki dalam rumah sebab dia busuk! Bila aku dah tak de bibik, keje-keje macam basuh kucing semua ni dianggap remeh bagi kami sekluarga :p Leceh lah basuh kucing ni, kena air sikit kau lari pecut 100 meter, mana tak geram. Tapi sekarang ni GREY(nama dia) dah jarang balik. Tak tahulah, dia hidup lagi ke tak. Harap-harap kau hidup lagi! Grey ni seekor kucing yang suka bergaduh. Kalau dia ni jadi manusia, mesti pekerja along upah dia untuk belasah orang. Hee. Ganas seperti aku :p

Yang satu sudah pergi, datang lagi satu kucing yang aku pon tak tahu identity dia. Pendatang haram gituu. Hmm meh sini aku letak gambar dia.

Hah comel tak comel tak? Kalau tak comel, aku nak kau angguk jugak kepala kau! Hee. Hah ni lah dia keje part time dia. Suka sangat menyemak kat depan rumah aku. Kalau aku balik sekolah, mesti aku nampak dia duduk bawah kereta mak aku. Kalau ada satu hari tu, dia rasa macam hari raja untuk dia, dia up sikit tidur kat atas bumbung kereta. Kucing ni bajet ganas je, bila aku pandang dia, mulalah dia menunjukkan taring dia yang tak pernah gosok tu. Bila aku campak je selipar, lari bukan kepalang ya kau? Hee, pigidah. Haha, ya aku tahu kau seekor kucing so aku tak de niat pon nak benci kau :) Hee

Selain stalk hotstuff, aku ni suka stalk kucing jiran belakang rumah aku. Kucing dia banyak gila! Memang semua comel gilalah. Kebanyakan kucing yang masih kecik lagi. Aku rasa dia ni macam penjual kucing lah, sebab ada hari tu aku nampak ada orang datang jenguk-menjenguk kucing dia. Tapi sekarang aktiviti meng-stalk kucing ni dah tak dapat diteruskan. Sebab apaaa? Sebab ni haaa...
Aku tak tahulah apa masalah orang tu pegi letak plastik biru tu. Kesian kucing-kucing yang dalam sangkar tu hidup dalam kegelapan -.- Apa lah kau niiii, tak de hati perut ke? Jap, aku nak feel jap ;( Haa okay dah dah. Haha. Aku rasa orang ni macam tahu-tahu je aku stalk kucing dia, mungkin dia ingat satu hari nanti aku akan cilok kucing dia patut tu dia letak benda ni. Hehhh! Tak de masa aku nak cilok kucing kau! Aku bukanlah sekejam tuu! Aku ni buat andaian sendiri je, tak pasal-pasal tambah dosa == HAHA

Tapi apa pon, cinta aku pada kucing tak prnah hilang. Eee, gelinya ayat :p Haha, meh sini aku bagi gambar-gambar kucing yang comel tahap mega :0

Banyak geram kan? Kalau aku dapat ni, nak je aku tenyeh-tenyeh muka dia :D HAHA

No comments:

Post a Comment