This is Liyana's talk

Sunday, January 30, 2011

A DREAM

Oh how can I wish I have a boyfriend who looks like this XD Ahah, kau berangan no.1 ya? Heheh, so today I'm gonna talk about my 'dream boyfriend'. Aku tahu macam gedik je nak cakap pasal ni, tapi who cares? This is my blog, I can write everything and anything B) So jejaka-jejaka sekalian, kalau nak jadi bf aku, mestilah mempunyai ciri-ciri berikut :p Haha, diorang nak kat aku pon tidak. Tak pe tak pe, kita layannn.

First of all, aku nak bf yang pandai skate! Tahu skateborading? Bukan ice skating ya, aku rasa ice skate macam untuk mak nyah je. Hik hik. Padahal aku sukaa. Aku rasa skate ni macam sesuatu yang cool je untuk boys. Siapa yang tak pandai main, tidak dianggap cool, macam tu eh? Hahh, tak delah aku bukan seperti ituu. Haha, let's move on.

Lagi, aku nak bf yang kalau boleh muka macam Chinese sikit. So cuteeeee kan? Haha. And and aku nak bf yang pandai main guitar or drum or apa-apa instruments yang lain :D So when it comes to my birthday, boleh dia nyanyi untuk aku or whatever kan? Hahahaha.

Pandai main guitar macam Alex Turner :D Heee

Lagi, aku suka lelaki yang suka dengan haiwan. Sebab bila diorang main-main dengan kucing, mereka nampak sangat innocent dan comel! Kalau tak percaya, korang boleh tengok sendiri.

Lebih kurang macam ni lah muka diorang. Hee tak nampak sangat pon :p So, sampai di sini jelah aku nak cakap. Tulis banyak-banyak, nampak macam playgirl pulak. Oh tidak! Hehe, so long people :)

Have a nice day :)

No comments:

Post a Comment