This is Liyana's talk

Wednesday, February 2, 2011

Haiiii.

Sebenarnya aku bosan tahap mega ni. Kalau thermometer dah sampai 100 degree, macam tu lah tahap perasaan bosan aku. Post kali ni random je, tak de motif pon aku tulis. Jap aku fikir nak tulis apa jap....

I'll be back *thinking mode


Hmmmh, tak tahu nape, tapi hari ni macam rasa down gila. Mcam-macam lah perasaan aku. Gila excited ada, rasa macam orang bodoh ada, rasa kusut pon ada! Kalau buat tom yam memang lazattt :9 Kenapa begitu ya? Aku rasa macam aku ni world's biggest loser. Sesiapa yang tak tahu orang paling loser dalam dunia ni, aku lah orang tuu. Korang tak payah susah-susah cari serata dunia, yang tengah menulis ni lah orang yang anda cari. Bila aku rasa excited, mula lah aku bersikap bodoh dan tolol. Mcam tadi, aku excited gila terima notifications dari dia, then poosh! Jadi bengong je perangai aku. Mesti dia ingat aku ni dork, freak, weirdo, gediks, fake dan sewaktu dengannya :p Hidup aku ni menyedihkan, kalau aku cite kat korang, gerenti air mata korang cukup 10 baldi.

Whatever it is, i still lovin' my life. Cause i'm not any kind of person that doesn't appreciate their life. At least, I have friends and family that love me so much (:

No comments:

Post a Comment