This is Liyana's talk

Tuesday, February 1, 2011

WANT.

Korangggggg! Tolong aku! Aku memang teringin gila nak main game ni! I want to play it so bad! Main sekali dalam hidup pon kira okaylah, asalkan aku dapat main. Mungkin korang yang lain fikir 'relax lah dude, it's just a game with zombies, who cares?'. Tapi aku tak fikir macam tu! Perasaan aku memang meronta-ronta suruh aku main game ni. Game ni kena guna PS3 or XBOX, cuba korang terngkan macam mana aku nak main kalau aku tak de benda alah ni? Huihh, kalau ada yang boleh download dalam PC, memang aku takkan pernah nak lepaskan peluang nak main! Kalau aku nak main pon, kena tunggu next year. Kalau aku dapat results bagus, Insyaallah, aku nak suruh ayah aku belikan XBOX ataupun PS4 yang mungkin akan release this year (bak kata Aliya). Nah korang tengok lah video dia, memang terbaik lah aku cakap! Malas nak tengok? Korang memang tak memahami -_______-


Hah syiok tak? Yang coming soon akhir-akhir tu kau hiraukan jelah. Dia dah keluar lama dah, aku je yang lopek tak main lagi, hik hik.

No comments:

Post a Comment