This is Liyana's talk

Saturday, February 19, 2011

Sambutan Malidur Rasul :)

Hoi manusia! Kalau kau bukan orang, jangan jawab. Ohok ohok. So hari ni, sekolah aku buat Sambutan Maulidur Rasul. Apa yang aku nak komen ialah tahun ni punya lebih best dari tahun lepas. Tahun ni lebih teurus kannn? I like. Meh sini aku letak gambar, kalau aku cite memanjang je bosan pulak kan? Ohh btw, aku tak de camera kan? So dengan tak tahu malunya, aku jadi photographer of the day menggunakan camera Aliya yang disayangi ramai :P

Masa ni tengah edarkan kertas selawat kot? Kalau bosan, apalagi snap lah! Heheh
Contohi saya ya anak-anak :')

Syakif ni kan aku rasa ada potensi besar untuk menggantikan Maher Zain. Haa boleh boleh?

Uztaz Kamil terbaik! Penceramah yang aku sangat kagumi. Kelakar memang kelakar, rugi siapa tak datang. Haha padan muka :p

Tengok kakak aku bagi ceramah! :D

Eh korang korang, jangan lupa tau. Hari isnin hari minggu depan ada pelantikan cleaner SEMESTI. Do the best, xx Liyana

Haa tu jelah kan? Ada aku tertinggal apa-apa? Aku ni nyanyuk, harap maklum. Nah tengok ni aku edit. Nak letak kat facebook tapi fb ni menggedik pulak nak error. Dah lah muka aku tengah cun. Bigai betul -.-


Wassalam :)

No comments:

Post a Comment