This is Liyana's talk

Friday, February 18, 2011

Skate Art Photography

Yo what's up hommies! Currently now i'm addicted to skate photography. Something you will see like this :

Yang last ni aku suka. Aku tak letak banyak sangat pon. Kalau korang rasa tak puas dan nak lagi, check out at my Tumblr. Memang banyak haha :p Aku tak pandai pon skate, setakat meluncur straight tu memang semua orang pon reti lah nyet. Tapi kann, mesti pelik orang bertudung main skate. Korang tak rasa pelik ke? Haha gila. Tadi aku tengok video skate ni, agak susah lah. Nak seimbang tu macam agak goyah sikit. Yang aku tahu nama trick dia ollie, heel flip eh dia panggil? Hah mana aku tahu! Dulu aku pakat guna kasut roda je, tapi best! Entah sekarang ke manalah kau pegi eh kasut roda oih?

Aku tak skate pon, aku nak jadi photographer for skate hehe. Art lah weh, jangan kau hina aku! Haha, hotstuff ramai pulak. Peewittt.

1 comment: